Benim de bugün dört gün oluyor gecikmede. Test yaptım silik çıktı ama ne sevinebiliyorum ne üzülebiliyorum. Belirsizlik içindeyim. Daha önce kimyasal gebelik geçirdim silik olduğunu görünce değer düşük herhalde adet olucam diye düşünüyorum. Kafam karışık