Emnemrahf Son adet tarihi 26 martı düzenli olurdu bugün gecikti bebekte istiyoruz ama ümitlenmekte istemiyorum adeti geçip test yapan varmı??
Deletedmom191 Emnemrahf son adet 25 mart benimde benim dundu adetim mesela ama ben salı doktora gittim testim 2 çizgiydi kanda 523 cıktı o gün bu 3.gebelik 2 si kalbi durdu inşalalh bu güzel gider 🤲
ayseguloks Emnemrahf son adetim 25 mart dayanadım 5 gün önceden test yaptım 2 çizgi 😳 haftaya keseye gidicez 😍🤲🏻
Elmaveannesi Emnemrahf benimde son adet tarihim 14 martti nisan 18de test yaptim direk cift cizgi çıktı silik bile degildi. Sonra kan verdim 8000 lerde çıktı hgc doktor 5 haftalik dedi gördük keseyi.. insallah rabbim isteyen herkese nasip eder
Gkc1414 Benimde son adet tarihi 28 mart. Bu ay 25inde olmam gerekiyor ama bu sabah dayanamadım erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı. İki gün sonra tekrarlayacağım İnşallah sonuç negatife dönmez
Emnemrahf Gkc1414 ya bende test yapıp olumsuz sonuc almaktan korkuyorum pzrtesyı beklicem eğer olmazsam gıdıp kan testı yaptırcam
Emnemrahf Deletedmom191 Hayırlı olsun ☺️İnşaAllah sağlıklı bi şekilde kucagınıza alırsınız bende pazartesi giderim olmazsa kan testi yaptırmaya 🥰
BegummKaya27 Deletedmom191 merhaba bende aynı şeyleri yaşadım. 2 kürtajdan sonra 3. Hamileliğim. İnşallah herşey yolunda gider 🙏🏻
Seyhann06 21 mart benimde dün test yaptık çift çizgiyi gördük ilk bebek heyacanı sardı hayırlısıyla kucağımıza almak nasip etsin inşallah hepimize
Emnemrahf Seyhann06 İnşaAllah canım Rabbim hayırlı evlat eylesin hepsini ben beklicem biraz daha pazartesi doktora giderim İnşaAllah oruç tutuyomusunuz peki?
Seyhann06 Emnemrahf tutmuyorum daha çok yeni ne zamandır çocuk istiyoduk rabbim isteyen herkese versin inşallah
Elmaveannesi Seyhann06 benimde daha cok yeni 6. Haftaya giricez bende korkuyorum tutamiyorum allah affetsin :(
Seyhann06 Konakkk daha doktora gitmedim dün 2 tane test yaptım inanamadığım için. Koronadan gidilmiyoki korkudan hastanelerde ama salı yada çarşamba gitmek istiyorum
Mine8191 Elmaveannesi benimde 11 Mart Salı kontrolüm var çok heyecanliyim hayırlısı ile kucağımıza alırız hepimiz inş 🥰
Emnemrahf Elmaveannesi ben daha test yapmadım ama tutuyorum bugün hayırlısı İnşaAllah henüz adet olmadım İnşaAllah hamileyimdir pzrtesi doktora gıdıcem o güne kadar dayanabilirsem tutmayı istiyorum
Seyhann06 Emnemrahf bende çok niyetlendim tutmayada çevremdekiler tutma dediler hep birde biz bu bebeği uzun zamandır istiyorduk korkuyorum şimdi bişey olur diye allah kabul etsin İnşallah pazartesi güzel haberlerini alırız