Nhl0606 iki kere detaylıya girdim ilkinde bebeğim göstermediği için bazı yerlerine bakamadı ferda hanım 3hafta sonra tekrar bakalım dedi neyse gittim zaten ben cinsiyeti net olarak ferda hanımdan öğrendim pozisyonu çok açık olmasına rağmen emin olamıyordu doktor bacak arası foto var onda bile net değildi 🙄 neyse ikinci kez gittiğimde önceki ölçülen yerlerine bakılmamış (kilo, boy vs en çok merak ettiklerinden biriydi mesela ) ferda hanımın asistanına sordum o da önceden bakıldığı için bakılmadıgını sonucunu doktora gösterirken rica edip Zeynep hanımım bakabileceğini söyledi bende dedim o zaman süper 🙄neyse gittim doktorun yanıma zaten vebalı gibi yaklaşımı var doktorun virüs var diye ters ters şuraya oturun falan..neyse bebeğin iyi olduğunu söyledi bende dedim bebeğin kilosu boyuna bakılmamış çok merak ediyorum aradan üç hafta geçti ultrasondan bakar mısınız dedim.o da zaten detaylıdan geldin sen olmaz öyle şey bakamam diye ters ters suratı asık şekilde söyledi 5dk sürmezdi zaten yanında beş dk durmadık hastası da yoktu. Neyse sonradan Ramazan için mesaj attım tutan var tutmayan var kendi doktorumun görüşünü merak ettim normal olarak wp dan yazdım oruç tutmamı önerir misiniz 25haftalık gebeyim diye o da internetten bakabilirsin tutam var tutmayan var ben tutmamanızı öneririm şekeriniz düşebilir va konuştu ben de rahatsızlıklarımı söyledim dedim hamilelik öncesi insülin direncim vardı ve su sıra tansiyonum düşüyor internete güvenemiyor insan sizin fikriniz o yüzden benim için çok önemliydi o yüzden dedim .yazdıgı tek şey fikrimi yukarda belirttim lafıydı. İlgi alaka sıfır güleryüzünü çok nadir gördüm ha bide sosyal medyalarda çok uzun oldu hakkını helal et.