Anonimmama benim babam ortadogu hstanesinde çalışıyor benim hamilelik sürecim farklı ve uzun oldu😅 bıkac ay ugrasıp kalamayınca ilk pınar hanıma gittim arkadasım da onda dogum yaptı begendı diye bana prolaktin fazlalıgından dolayı hap verdi ve kist oldu bende devlete gittim devlettekiler kızdı bu hapı nasıl verebilir diye ve pınar hoca takip etmedi değerlerimi.bende gıtmedim pınar hocaya. Hamile kalınca zübeyde hanımda düşük tehliken var dedi apartopar ortadoguya gectık babam ve bashemsıreyle zeynep hocaya gittik. İlgilendi ama tabi tanıdıklıktan oldugunu dusunmeye başladım.mesela serum verdi sonrasında takip etmedi şu gün gel yada soyle yap felan demedi. Tavsıyeler ve etkiyle belkıde özlem hocayla görüştüm.İçime sinen tek hoca özlem hoca oldu. Hasan hocaya yorum yapamam bilmiyorum çünkü. Zeynep hoca ve pınar hocanın duygu durum degısıklıklerını hastaya yansıttıklarını düşünüyorum. Özlem hoca daha profesyonel geliyor bana.devlet tecrubesininde katkısı vardır.watsaptan soru sordugumda cvp atıyor geçte olsa 😅ilgileniyor güler yüzle ağırlıyor odasında beni 🥰bulantılardan serum yazdığında uğradı odada kontrol etti.sohbet etti.24 haftada aşırı sancım oldu bebekle ilgili sandık korktuk acile yonlendırdı doktorum muhtemelen bağırsakla ilgili dedi şikayetimi söyleyince muane etmeden yorum yapmasıda hoşuma gitti.o gün günel hanım nöbetciydi. Onuda çok beğendim🥰 herşeyi nazik nazik anlatıyordu. Ki teshiş doğruydu. Bu forumda biride normal dogum hikayesini anlatmış günel hocadan çok memnun kalmış bende mutlu oldum açıkcası. Özlem hocadan doğum yapan arkadaşta yazdı memnun kalmışlar @Elif578 . 7. Haftadan aldım paketimi 30 oldum şuan plesanta previa hastasıyım yanı bebeğin eşi aşağıda sezeryan görünüyor benim 38 +5 te yaparız demişti bir sonraki kontrolüm 11 mayıs bakalım nasıl gelişecek durumlar 🤗 doktor önemli tabi ama istediğinede bağlı olduğunu düşünüyorum ben. Bana iyi gelen sana kötü gelebilir. Gebelik psikolojisi, can taşıyor olmak herşey etken. Umarım doğru doktoru bulursun gönlünce olur herşey🤲