AysennHED Marinedeniz cok geçmiş olsun canım Rabbim şafi ismiyle acil şifalar versin inşallah 🤲 ben ilk kızımı 37.haftada dogum yapmıştım 2 660 dogmuştu bi sorun yaşamadık inşallah sizde yaşamazsınız cok kötü bi kaza olmuş gerçekten 😔cok geçmiç olsun inşallah tez zamanda saglıgınıza kavuşursunuz canım 🤲
Marinedeniz AysennHED tesekkur ederim canim 🙁 normal ultrason olcumlerinde de kilosu o sekildemiydi canim peki dogmadan once yoksa dogdgunda kilosu dustu mu olcumlere gore?
AysennHED Marinedeniz o ölçülerdeydi canım küvöze falan girmedi cabuk toparladı sütüm de vardı güzel beslendi şimdi 8 yaşında bıcırık bi kız oldu 😆 Allah’ım sizi de kurtarsın saglıkla gelsin büyüsün inşallah🤲
Marinedeniz mhtp2802 cok tesekkur ederim canim 🙏🏻 Onemli olan saglikli gelmesi o yuzden ameliyat olmadan bir hafta daha bekliyecegim biraz daha cigerleri gelissin en azindan diye buna da sukur
Marinedeniz AysennHED ne guzel canim darisi benim bebisime olsun insallah benmki de girmez kuveze canim 🙏🏻 Amin insallah canim bnm saglikla kavusurum umarim☺️🙏🏻
kucukmelegim Marinedeniz kilosu çok güzel canınızı sıkmayın😊her şey güzel olur kırık ayakla da bebeğinize bakarsınız hiç bir problem olmaz🍀🍀
Marinedeniz kucukmelegim evet canim artik yanimda yardimci birileri ztn olucak Allahtan ama sezaryende acili bir surec kemik ameliyati da biraz agrili oluyormus sonrasinda ondan korkuyorum ikisi bir yandan "/ bir an once atlatirim ins acili gunler beni bekliyor😕🙁
_defnee Marinedeniz Hiç üzülme canım 36 dan sonra çok sorun olmuyor. 36 da erken doğum yaptım sorun yok çok şükür. Hayırlı doğumların olsun
Marinedeniz AysennHED canim tam bir hafta sonra olcak dogum insallah 37+2 de. Ortopedist bir hafta daha bekleyebiliriz ameliyat icin demis ikisi ayni gun olucak insallah
AysennHED Marinedeniz anladım kuzum Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah ikisi de kolay şekilde gecer insallahhh🤲 tekrardan cok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah🤲
45354535 Kızlar 34 haftalık olduk bugün Pazartesi bebeğin kilosu 2500 dü. Nts ye girdim sancım çıktı. Sancı geçirici ilaç verdi bir de 2 hafta önden gidiyoruz erken Doğum falan olsa küvet de kalır mı?