Marinedeniz 45354535 epey yuksek cikmis cidden canim ama igneler etkili olur bnce bide senin iki hfta onden gidiyormus ztn gelisimi sorun olmaz bence
Balevlatlarinannesi Sonnik 37 den öncesi prameture sayılmaz. 35 ve öncesi prematuredir. ..benim.ilk bebegim 36 haftalik doğdu. Ve gayet sağlıklı olarak.küvezde bile hiç girmeden
Dozturkgol Caglos Normal doğum gibi başladı suyum geldi ama bebeğin pozisyonu ters olduğu için sezeryan oldum 3.750 gr dı kilomuz
ezgymy Yaşadığınız büyük talihsizlik çok geçmiş olsun, Allah beterinden korumuş yine de bebeğinize bir şey olmamış. Haftanız doğuma uygun bir sıkıntı yaşanmaz inşallah. Tekrardan geçmiş olsun.
Marinedeniz ezgymy cok tesekkur ederim canim evet Allahtan son haftalarda boyle birsey basima geldi ama keske olmasaydi "/
Marinedeniz acelyaorg 36+1 de 2760 gram di canim haftaya cumaya ertelendi dogum 37+2 de dogcak kismetse
Marinedeniz 45354535 onu her turlu erteletirler merak etme gorumcemin ayni seninki gibi oldu rahat iki hafta ertelediler
Aybukeb Marinedeniz çok geçmiş olsun bebeğin haftası gayet iyi bence birşey olmaz bebeğe siz kendinize odaklanın inşallah tez zamanda toparlarsınız Allah yardımcınız olsun
Marinedeniz Aybukeb tesekkur ederim canim hevesle yapacagim bir suru sey vardi hic birini yapamiyorum cok uzuluyorum