Öncelikle geçmiş olsun, bebeğinizin gelişimi de önemli mesela bende 36+5 haftayız ama bebeğimin gelişimi 2 hafta önden gidiyor. Sizinde öyle bir durum varsa hiç olumsuz bişey getirmeyin aklınıza. Ki öyle bile olmasa bebeğinizin gelişimi haftasındaysa bile Daha erken doğanlar bile oluyor ve hiç bir sorun yaşamıyorlar. Allah yardımcısı olur o bir melek içinizi ferah tutun biran evvel toparlanmaya bakın ☺️