Bende pcos luyum 7 ay çocuğum olmadı adet düzensizliği yaşadım soğan kürü yaptım 2 ay sonra rahim filmi cektirdim birde doktora gidiyordum bi vitamin verdi o ay hamile kaldım. Ama kafama taktığım dönem hiç olmadı ne zaman kafama takmayı bıraktım olmuyorsa nasip değil diye o zaman oldu. Lütfen tavsiyem çok düsünmeyin kendinizi rahat bırakın 🙏🏻 Allah en kısa zamanda isteyen herkese nasip etsin inşallah