2 gün geçince kan testi yapmıştım ama o oran bile düşüktü:) idrarda 10 gün sonra yapmama rağmen silik çizgiydi. Hiçbir belirtim yoktu.Çok belirtilere bakardım bende. Ama herkesin çok farklı 17 haftalık olduk hala göğüs hassasiyetim yok mesela:) Belirtilere çok takılma. Ben bebek için değil çok şekerli şeyler tükettiğim için 20 gün hiç şeker tatlı paketlenmiş gıdalar abur cubur yemedim. Diyet yaptım kendimce. 1 sene doğum kontrol hapı kullandım aralıklarla.İlaçlar bitince yumurtlama takibiyle ilk ay tutmadı 2. Ay tuttu. Pko da şeker önemli diyorlar. Belki etkisi vardır:/