Benimde bir düşüğüm oldu onun sonucunda neden olduğu araştırıldı çıkan hiç bir sonuç yok 3 yıllık evliyim 1,5 yıl sonra oldu yeniden raporlarda bi doktor pko? Yazmış emin değil fark etmedim sonradan niye olmuyor diye araştırırkenbi özele gittim hiç kontrol muayene etmeden 5 bine iğne filan vuracakmış olacakmış durumum yok gitmedim. farklı bi hastanede doktora gittim ilaç tedavisi başladık 2,Ayda.şükür hamileyim.Şuanda 9+4 üz.Çok şükür rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.🙏