Mececinar canım kendi doğum doktorum var ,ona kontrollere gidiyorum böbrek için ürolojiye gitmiştim şuanda kadın doğum dışında hicbir poliknikler çalışmıyor ne yazıkki. Bobregimde ki genişlemese orta büyüklukteymis, doktor korkulacak bisey yok kontrol ederiz her ay demişti en son gittiğimde bir ilerleme yoktu bu ayda doğumum var zaten ☺️