ilkaygulr rica ederim 💕 inşallah hiç bir şeye gerek kalmaz ve çok sağlıklı olur🤗💕 lütfen doğduktan sonra geçti deseler bile siz 3-4 ayda bir takip yaptırın çünkü çok değişken olabiliyor sonuçlar 3ay öncesinde 12mm Ken 3ay sonrasında 40mm oldu bizim o yüzden takiplerinizi geçmiş deseler bile bir süre takip ettirin