tugce0606 Mececinar dün detayliya girdim 22.haftadayim her şey güzel sadece böbreğinde büyüme var ve doktor önemli bir şey yok sakın korkmayın çoğu bebek te oluyor dedi biraz öyle rahatladım ileriki haftalarda düzeliyor dedi
ilkbahar Mececinar benimkinde vardı. Ya ilerki haftalar ya da doğumdan sonra düzelir demişti 🙂 ne oldu bilmiyorum,, detaylı raporda takibi önerilir diyodu ama doktoruma da bi baksın ne olmuş diye hiç demedim 🤪😵
MeltemNermin Mececinar Bende de var canım beklenen den biraz fazla buyuk ayrica mesane arkasinda kistik yapı var. Haftalardır aynı boyutta. Ne küçülüyor ne büyüyor.
Mececinar tugce0606 Banada öyle dendi. Hatta çoğu doğumda geçiyormuş .. İnşallah düzelirler çok canımı sıkıyor bu durum…
Sermhiante Benim bebişim de de var ben bira ürktüm ama korkulacak bişey değil takibini yapcaz ilerleyen dönemde geçebilir dedi doğumda da geçiyormuş geçmezse de çözümsüz Bi durum değilmiş
Zdhbds MeltemNermin allah yardımcımız olsun peki erken alınma gibi bir durum varmı ne kadar ilerler bu konuda bilgi verdimi doktorunuz büyümesinin doğuma kadar bi sorunu varmıymış
Mececinar MeltemNermin Aslında boyut değiştirmemesi güzel. Bizimkinde büyüme oldu çünkü… Çok canımı sıkıyor bu durum.. inşallah dedikleri gibi doğumda geçerr…
Zdhbds Merhabalar allah bütün bebişlerr sağlık versin öncelikle ben30+3 teyim benim bebeğimdede var ve cok tedirginim nasıl olucak ne olucak bilmiyorum 😟
ilkaygulr Zdhbds canım benim bebegimki 22 mm doktor dedi ki bebek erken gelmediği sürece erken doğum olmaz
MeltemNermin Zdhbds Evet ilk ölcumde 14 mm di. Doktor eger ki 28 haftanda olsaydin doguma alırdık demisti.
MeltemNermin Mececinar Her doktor farkli bisey soyluyor ki. Kimisi guzelce bilgi veriyor kimisi direk down sendromu diyor kimisi geçer diyor kimisi anne karninda zaten yapilacak bisey yok diyor. Allahin takdirine kalmıs artık. Iyi dusunelim iyi olsun.
ilkaygulr Mececinar boyut normalinim çok çok üstünde canım doğumdan sonra ameliyat olabilir ultosyonla bakılacak ona gore ameliyat olucak çocuk nefrolojisi de bakıyor bana ben böbrek genişlemesini 15 haftalıkken öğrendim ayrıntılı da 13mm di en son 22 mm di gittiğimde şimdi doğumu bekliyoruz şuan 35 haftaligim
Sibelgokhan Mececinar benim var doktor her ay düzenli kontrol ederiz demişti şimdi virüs var doktor da yok gidemiyorun
Mececinar Sibelgokhan Olur mu öyle şey. Evet virüs var ama sonuçta karnımzda bir canlı var mecbur takip etmek zorundayız.Siz yinede sorun soruşturun çünkü bizim gittiğimiz hastanedede doktor hastalarına bakmamış sonradan öğrenilmiş aslında kadın korona virüse yakalanmış tedavi görüyormuş.. Allahım şifasını versin… Bizim doktorumuz cok sükür isinin basında.. sizde baska doktor arastırın ve bebeginizi takip edin
Alpkaan ilkaygulr doğumdan sonra hemen ameliyata alınmaz canım büyük ihtimalle sintigrafi çekilir antibiyotik tedavisi başlanır ya idrar kanalı dardır yada damarları üst üste gelmişti bir süre doğduktan sonra takip edilir 40mm üzerine ameliyat yapılıyor diye biliyorum aynı şeyleri yaşadım 😣 fazla üzücü bir Durum ama korkulacak değil geçiyor 1.5yasinda oldu benim oğlum ameliyat şuan 6yasinda ve çok iyi sadece idrar yolu enfeksiyonu kapmamasi lazım o konuda çok dikkatli olmak lazım.. çok geçmiş olsun 💕
Mececinar ilkaygulr Allahım şifa versin inşallah sorunsuz atlatırsınız bu günlerii.. Bütün bebeklerr iyi olsunn 😔 Hepimize Allah yardım etsinn
nurcakir58 Mececinar ilk bebegimi bu yüzden kaybettim ikinciye hamileyim renklide cikdi biri 13m diğeri 14 haftaya gidicem çok korkuyorum böyle durursa sıkıntı yok tedavisi var denildi diğer bebeğim gibi olursa naparim bilmiyorjm kaybetmek istemiyorjm
Mececinar nurcakir58 Allah rahmet eylesin cok üzüldüm…. Kızmayın ama nasıl kaybettiniz yani şuan bebeklerimzde bu durum oldugu icin merak ediyorum durumlar nasıl gelistii diye ama eger sizi cok üzüyorsam bilgi vermenize gerek yok. Lütfen hakkınızı helal edin sizi üzmek istememm. Bu cocugunuzada Allah saglk versn size bagıslasn insallah. Hepimizin evladını bizlere bagslasn insallah… Olayı bizede anlatrsanz en azndan bilgilenms oluruz..
ilkaygulr Alpkaan teşekkür ederim canım bilgi verdiğin için inşallah tek duam doğar doğmaz çişini yaparda geçer bu ihtimalde çok yüksekmiş ama rabbim hakkimiza hayırlısını versin içim hep rahat bebegim iyi olucak inşallah siz de mi perinatoloji bölümüne gidiyordunuz
nurcakir58 ilkaygulr 26 m di sezeryan oldum böbrek çok buyjmusdu suyum azaldı doğumdan sonra vefat etti şimdi çok korkuyorum bu bebeğimde erkek haftaya gidicem isallah büyüme yokdur dua et bebeğim icinnkimin duası kabul olur bilinmez