36+5 deyim suanda. Hersey tamam mi bilemiyotum abartmadim almayi eksik varsa da halledilir elbet dedim hersey paraya bakiyor diye. Biraz riskli gibiyim. Kasinmalarim vardi vucutta test yaptirdik sınırda cikti egerki yukseldiyse erken almamiz gerekebilir dedi nornal dogum istiyordum ama hayirlisi artik sezeryana donerse. Su zamanlar bi bitse kendimi yurt disinda gurbette gibi hissediyorum sinir kapilarimiz acilsa bi diyorum 1.5 saat mesafe aileme kimse gelemiyor malesef giris cikislar kapali diye bakalim nasil gelecek yıllarca bekledigimiz Aselmina’miz