Mickeylover Sibelgokhan 34+4 🧿🐥 oğluşumuzu bekliyoruz. 😊 hazırlıklarımız tamam 👌🏼 eksikleri online siparişlerle tamamladık 🙏🏻 Herkese sağlıkla kucağına almasını diliyorum bebişini 🙏🏻 Virüs korkusuyla keyifsiz dönemler geçiriyoruz ama umarım en en kısa sürede kurtuluruz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
AsyaMustafayeva sevdaguel bende bugun 36+0oldum 12 mayıs sezeryan olcam inşallah kizim ismi Almina Allah nasip ederse
Darkgod Mantar enfeksiyonu aşırı bu rahim baskısı ve ağrısı kabızlık kaşıntı ile uğraşıyorum kontrol pazartesi inşallah dayanabilrm o güne kadar,,36+4
Sdmhmt 4 Mayıs da aysima prensesim geliyor herşeyi hazır tek eksik kızım şuan ama biraz heyecan biraz korku var bende ilk bebiş bide ☺️
Faray Sibelgokhan yarın 36. haftaya giriyoruz, hazırlıklarımız tamam aklıma sonradan gelen şeyleri saymazsak 😂 kızımın ismi Dolunay olacak hem benimle uyumlu hemde sevdiğim bir isim 💗💗
Esrayldz Faray Merhaba bayağı zaman oldu bebeğinizin bir rahatsızlığından şüpheleniyordu doktorlar tam hatırlayamıyorum denk geliyorduk hep mayıs postlarında nasılsınız bebeğiniz sağlıklıdır umarım bir problem yoktur🙏
Emrem2320 Sibelgokhan 35+4 olduk hivda koyucam ismini ama 34 haftada 2040 gr dedi sizce azmı kg bana az geldi
Sibelgokhan Emrem2320 canım ben 33.haftama girdiğimde gitmiştim benimki de 2100 kgdi 31 dede vardı kontrolüm gitmiştim o zaman 1500 kiloydu yani 2 haftada 600 gram almış bebekler bu ayarda hızlı kilo alırlar endişelenme, doğuma kadar iyi olur kilosu❣
Sibelgokhan Emrem2320 hayır canım birdahaki kontrolume kadar 36 haftalık olucam büyük ihtimalle yapar genelde 36 ve 37 haftalar çatı muayenesi oluyrmus
My-Baby Sibelgokhan biz sizinle ayniydik🤗 butun hazirliklari tamamladik ama kizima bi isim bulamadik henuz😖