Hanımlar bir şeyi çok merak ediyorum aklıma takıldı. 37+1 haftalığım bebeğim makat gelişli hala. 36+6 da nst bağlandım ve sancı çıkmadı ama ben 1 gece öncesi çok sancı yaşamıştım düzensiz şekilde ve yanımda ki bayanda buna istinaden bebek makat gelişliyse normal doğum gibi sancı belirtin olmaz dedi ve bana saçma geldi ama sormak isterim belki de doğrudur. Makat gelişli gebeler normal doğum sancısı yaşamazlar mı ? Kasılmalar vs ? Benim çok ağrım oluyor belim ve sırtım hep ağrıyoe karnım hep taş gibi semsert gün içinde 2-3 kez yumuşama oluyor sağa sola dönüp yatmak işkence. Ve haftada 2 kez minimum yalancı sancı yaşıyorum böyle adet olacakmışım gibi ağrı ve belden kasığa doğru inen kramplar yaşıyorum ama düzensiz şekilde. Doktorum 38+0 kadar dönmezse sezeryan dedi. Ama bilmiyorum 38 den sonra dönme ihtimali var mı ? Ve ben neden o zaman bu kadar sancı çektiyorum