Smyyslh Tomurerbuse aaa bende bugün 36 oldum. Bende eylül koyucaaammm 🙋🏻♀️🤰yanına isim düşünüyo musun
Snmdnz Sibelgokhan 35+5haftaligim asel amine koyucaz insaallah canm☺ 36+3te sezeryan icin gun almaya gidicem ikinci gebeligim bu💕☺
AsyaMustafayeva sevdaguel bende bugun 36+0oldum 12 mayıs sezeryan olcam inşallah kizim ismi Almina Allah nasip ederse
hilal-ali32 sevdaguel hesapladığınızda kaçıncı haftaya denk geliyor sezeryan gününüz Bende 36 haftalığım 38+3 e yani 7 mayısa gün aldım