Zezeze bende 6+5 de gittim alttan sadece keseyi gördü bebegi gormedi bekleyelim dedi yasal sınır varmis bebegin görünmesi için keseboyutu da önemliymiş iki hafta bekledim perşembe 8+4 olcam kontrole gidicem o gün insallh görünür gorunmezse bos gebelik olduğu için operasyonla keseyi aliriz dedi