Sevda5933 korkma canım bendede 5+3 haftalıkken gittim vajinal uıtrasonla ancak kese göründü sonra 6+3 haftalıkken gittim yine vajinal ultrasonla yalnızca kese ve yolk kesesi görüldü hatta doktor 4 gün sonra gel gözükmezse kürtaj yapcam söyledi ilk gebelikte boş gebelikti çünki ama ben bekledim ve 7+5 haftalıkken gittim hem bebeği hem kalp atışını karından bakmakla gördüm şükür şimdi 13+3 haftalığız🥰