Rabiakk RabiaMG birazdan komşu çıkarız 😁😁kayınvalidemin evi anneannem orda Sakarya’da ben de orda durdum normalde annemler köyde 😁nasıl TARİF etsem bilemedim 😁
Mercimekvemom 2MinnakAnnesii Merhabalar. 🤗 İzmir’de yaşıyoruz. Bizim de eylülün ilk haftası olarak gözüküyor doğum nasipse. Şu an tam 20+3 haftadayız kızımla. 💕
Elfclklk Bende 21 yaşındayım 2 senelik evliyim 20 +4 günlük hamileyim ilk bebeğim ve bi oğlumuz olucak benim de doktor Eylül’ün başı gibi dedi bu arada kastamonuluyum kastamonuda yaşıyorum
Elfclklk Bu arada biz ismimizi düşündük kayinbabamin ismi olacak adem ama yanına bı isim bulamadık önerilerinize açığım kizlar😀
2MinnakAnnesii Damlaibo Yaa ben öyle balik yuzmesi kelebek cirpması hissetmiyorum.Ara ara pıt pıt tekme gibi seyler hissediyorum ama etrafimdakiler bağırsak hareketidir diyor ilk gebeligim anlayamiyorum.
Yakamoz__gul 2MinnakAnnesii ben küçük balıkların akvaryum da yem yerken cama vurmasına benzetiyorum. Minik minik tık tık tık yapıyor. Ama nazende tüm vücut hareket ediyor sanırım içerde baya olay çıkmış gibi hareket ediyor. Bide öyle çok hareket edince mideme de baskı oluyor sanırım gitgide acikiyorum. Ben 14+5 te hissettim ilk. Ve o zamandan beri hep aynı şekilde hareketi
2MinnakAnnesii Yakamoz__gul Ben 18den beri pıt pit hissediyorum ama bagirsak hareketidir dediklerinden emin olamiyorum
Yakamoz__gul Mom10 canım ben 2 yıldır LR microsilver diş macunu kullaniyorum ki dişlerim çok hassas ve sagliksizdir hiç kanama hassaiyet birşey olmuyor. Usutunce diş etlerim şişer fircalayinca hemen oda geçiyor. Kardesimde eltimde hamileliğinde onu kullandı hiç sorun yasamadilar. Alabileceğin biri varsa mutlaka dene derim 30-35 lira civarı yanlış değilsem. Ama netten alma sahse ürünler çok piyasada. Üyeliği olan birinden al
Yakamoz__gul 2MinnakAnnesii valla benim bagirsaklarim baya bağırıyor ikisinin karıştırılması mümkün değil. Bide zaten bebeğin hareketleri genelde aynı boylgede oluyor. Ben göbeğimin altında ve sağ tarafimda çok hissediyordum. Kontrolde baktım tam göbeğimin alta ayakları denk geliyor onları sürekli çekip itip duruyor. Sağ tarafada elini uzatıyor sürekli 😆 tesadüf değil yani bunlar. Tabi bebek dönüyor hep aynı yerde beklememek lazım. Bizimkinin önceki kontrolde kafa solda popo sagdaydi. Bu sefer dönmüş tam ters olmuş 😁
Esra88 Merhaba, bende Eylül de doğum yapacağım. Doktorum 10 Eylül dedi. 3 hafta önce gitmiştim. Doktorum %80 kız gibi görünüyor dedi ama kesin birşey demedi. Önünüzdeki hafta tekrar gideceğim kesin birşey söyler umarım :) İstanbul dayım.
Hilalcskn9 2MinnakAnnesii bizde 20+5 iz kızımız ilk heycanimiz olacak 😍 14 haftalikken kendini gösterdi 18 haftada pıt pıt onu hissettim❣️❣️ Annesi gibi Eylül ayında dünyaya merhaba diyecek Allahın izniyle çok heyecanlıyım 😍😍
2MinnakAnnesii Yakamoz__gul acaba benim hissettiklerimde bebismi genelde sut ictikten sinra ve sola yattigimda oluyor cunku
Amelie Biz 19+0 olduk bugün İstanbulda yaşıyorum öğretmenim 27 yasında ilk gebeliğim hala hareketlerini tam hissetmiyorum ☺️ Kız dedi doktor 16.haftada bakalım 😄