Nisaybebek Zehra1905 benimde tam anlami ile su denilmedi ama %80 90 kiz demisti en son doktorum 1 ay once birdaha da virus korkusuna gidemedim nasil geciyor gebeliginiz
Nargiss 2MinnakAnnesii Selam ben Azerbaycandan 19+3 haftalik hamileyim benimde kizim olucak Allah nasib ederse inwAllah hepimiz sag salim kucagimiza aliriz amin inwAllah.Cok heyecanliyim bie an once eylul gelsede kizima kavuwsam diyorum.
Didem35 Merhaba izmir’deyim 19+1 günlüğüm can hastanesi’ne gidiyorum nasipse oğlumuz olucak 12. Haftada öğrenfik cinsiyetimizi 😊🤗
Tugce_35 2MinnakAnnesii Merhaba🙋🏻♀️ biz İzmir’den 17+5 haftalığız cinsiyetimizi bugün öğrendik oğlum oluyor💙
Zehra1905 Nisaybebek bende ayda bir gidiyorum, hamileliğim ise baş ağrısı ile geçiyo iştahım olmuyo sizin nasıl ilaç kullanıyor musunuz
Nisaybebek Zehra1905 coksukur rabbime bir sorunum yok decavit kullanıyorum sadece virüs korkusuna bu ay gidebilecekmiyim bilmiyorum birde memlekete gelmistim annrmin yanina kaldik burda burda gidebilirsem gidecegim haftaya
Damlaibo 2MinnakAnnesii balık yüzüyo sanki içimde bazen 😂 tekmeleri de pıt pıt çok tatlı bişey çok güzel bi duygu inşallah Allah isteyen herkese nasip eder bu duyguyu 🤗
Prensprenses Damlaibo kaç haftada hissettin canım ben bugün 21+0 ama gıdıklama ve pıt oıt oluyor ama tekme hissetmşyorum normal mi
2MinnakAnnesii Damlaibo Yaa ben öyle balik yuzmesi kelebek cirpması hissetmiyorum.Ara ara pıt pıt tekme gibi seyler hissediyorum ama etrafimdakiler bağırsak hareketidir diyor ilk gebeligim anlayamiyorum.
Bsrlmnemr Damlaibo canım hareketlerini nerde hissediyorsun ben aşağıda kasıklarımın hizasında hissediyorum da çok mu aşağıda korktum
Rabiakk gktgmng valla beklesin 😁😁KPSS ye girecektim bebek gelebilir o döneme diye giremiyorum az annesini düşünsün
bogurtlenim 2MinnakAnnesii Bendede tiroid var ilac kullaniyorum cnm ayni zamanda detayli ultrason zamani geldi kacirmak da istemiyorum acikcasi buyuk ihtimal gidicem bende 🤷♀️
Betulyesilts Eylül sonu gelicekmis bizim bebiste 17+1 deyiz bizde ssvd dusunen var mi ben 11 ayda 2. Kez dogum yapacagim ama imkansiz gbi en az 2 sene diyorlar
YagizAsyaMom Betulyesilts merhaba Ocak 2019 da sezeryan oldum bu ocakta tekrar gebe kaldım şu an 19+3 oldum yani arada 1 sene olmasına rağmen doktorum pek sıcak bakmıyor. Sanıyorum ki iç dikişler yüzünden. Ama ilk doğum rahat geçtiyse buda geçer diye düşünüyorum
Rabiakk RabiaMG birazdan komşu çıkarız 😁😁kayınvalidemin evi anneannem orda Sakarya’da ben de orda durdum normalde annemler köyde 😁nasıl TARİF etsem bilemedim 😁
Mervee09 2MinnakAnnesii bende aydınlıyım ama istanbulda yasıyorm evlenmeden öncede de atandığım için istanbula yerlesmistm evlenince de devam 😊18+5 olduk bizde bi kızım olucak hayırlısıyla hareketlerinide geçen hafta hissetmeye basladm özellkle sabahları daha cok hissediyorum