Rabiakk zeynep_osman forumda ana sayfada en sağda oraya yazabilirsin bilgisi olan ya da yaşayan yardımcı olur fikir verir umarım 😊kalem işareti falan var ordan
Balsevgi 2MinnakAnnesii merhaba ben istanbulda yaşıyorum aslen antepliyim. 27 yaşındayım ilk gebeliğim 19+1 günlük olduk oğlum olacak nasipse
2MinnakAnnesii Rabiakk 22.hafta en uygun donemmis ama en gec 24.haftaya kadar yapiliyormuş perinatolog oyle dedi.
fatmanurkorkmaz1806 2MinnakAnnesii merhaba bende luleburgazdan bu 2. Bebeğim 10 aylık bir oğlum var simdie 17+5 kızıma hamileyim allhim nasip ederse Eylül’de doğumum 🥰
Kediliannee 2MinnakAnnesii Merhaba 19+4 kızımız Ulya’yıı bekliyoruzz bizde sabırsızlıkla 💜 Siirtte yaşıyoruz.
DamlaNur29 Bsrlmnemr hareketleri nasıl canım benimki son günlerde biraz hareketsiz solada yatsam cok eskisi gibi değil ilk zamanlar hareketleri düzensiz olurmus ama korkuyo insan
Rabiakk gktgmng valla beklesin 😁😁KPSS ye girecektim bebek gelebilir o döneme diye giremiyorum az annesini düşünsün