Heyecanlianne- [url=https://hizliresim.com/OgmG9K][img]https://i.hizliresim.com/OgmG9K.jpg[/img][/url] Kızlar tam kaç haftalık olduğu resmin üstünde yazar mı ? Bu arada cinsiyetimiz 15 hafta da Kıza benzetti Doktorumuz ama değişebilir dedi
YagizAsyaMom 2MinnakAnnesii merhaba 19+1 den selamlar bir oğlum var nasipse kardeşi de kız olacak İstanbul Kartal’da yaşıyorum ☺️
Rabiakk Bsrlmnemr benim de hep aşapıda sanırım bi ay sınra yukarı çıkar 😁18 den beri aşağıda 21 iz hala aynı
Bsrlmnemr Rabiakk herkeste aynı olmaz tabi ama benim vajinamda ağrı oldu bugün doktora geldim doktor 1 gün yatış verdii.. O an panikten tam anlamadım galba ama plesenta aşağıda dedi
Cansummm 2MinnakAnnesii bizde eylül son Ekim başıyız 16+4 teyim kızım olacak inşallah😍istanbuldayım ve serkülajlıyım. Arada pıt pıt birşeyler hissediyorum ama bebek mi değil mi kestiremiyorum ☺️
DamlaNur29 Bsrlmnemr bende senin gibiyim sanki kasıklarımda hareket ediyor tekmeliyor ama bazen sesi cıkmıyor bu haftalarda hareketleri düzensiz olurmus 18+4 oldum sen kaçsın
Bsrlmnemr DamlaNur29 19+2 olduk ama vajinamda da ağrı oldu doktor bir gece yatış verdi plesenta aşağıda dedi
Bilgebykl Bugun 19+0 olduk, kizim olacak kismetse. 17. Haftanin basindan beri hareketleri hissediyorum ama 3 gundur kipir kipir. Bu arada ilk bebegim ve eskisehirdeyim, yasim da 33 🙋🏻♀️
Rabiakk Bsrlmnemr o konuda bilgim ypk ama genelde aşağıda olıyolar büyüdükçe çıkıyorlar o yüzden dedim bi sorun teşkil ediyor mı acaba aşağıda olması bşley dedi mi
Hulyaawc 2MinnakAnnesii Mrb bizde Adıyaman dan 19+3 olduk cinsiyetimiz kesin olmamakla beraber %70 erkek denildi 🤷🏻♀️
emine312 2MinnakAnnesii 2MinnakAnnesii Merhaba canım , Hatay da yaşıyorum 19 haftalığız inşallah prensesimizi bekliyoruz 😊
DamlaNur29 Bsrlmnemr hareketleri nasıl canım benimki son günlerde biraz hareketsiz solada yatsam cok eskisi gibi değil ilk zamanlar hareketleri düzensiz olurmus ama korkuyo insan
Fatma_123 Merhaba kızlar bizde oğlumla 21 haftalığız ayrıntılı ultrasonlarınızı yaptırdınız mı ben daha yaptıramadım da 🙄
Rabiakk Fatma_123 ben yaptırdım 1 hafta önce 22 de son diye biliyorum mümkünse haftan geçmeden yaptırmalısın 😊
Gozdee89 Mom10 Evet malesf benimde çok kanıyor ama ben kan sulandırici kullanıyorum ondan da çok kanar dedi doktor arafa tuzla fırçalamaya çalış migde bulantin olmazsa iyi gelir dedi doktor 🤗
zeynep_osman 2MinnakAnnesii merb ben yeni katıldım ve nerden soru yazıldığını bilmiyorum bebeğim 32 haftalık ve ayakları 2 hafta geriden geliyormuş doktor bu bir sorun değil dedi ama benim kafama çok takıldı kilosu da 1800 haftasına göre 100 gram eksik sizlerin başına gelen varmı lütfen yardımcı olur musunuz
Rabiakk zeynep_osman forumda ana sayfada en sağda oraya yazabilirsin bilgisi olan ya da yaşayan yardımcı olur fikir verir umarım 😊kalem işareti falan var ordan