Filiztuana ben de ayni durumdayim canim, aksam yemegini 7’den sonra yeme. Yedikten sonea hemen uzanma. Meyveyi gunduz ye, bir taneden fazla meyve yeme. Bol su ic. Gece yatmaya yakin bisey yememekte fayda var. Doktorum bunlari soyledi, bir de rennie duo surup verdi. O cok rahatlatti beni. Mideye baski arttikca hazimsizlik artiyo ve mide asidi yukari daha cabuk cikiyo. Bide yatarken iki yastikla yatabilirsen o da iyi gelir. Gecmis olsun 🙏🏻