Gulberk Canım hiç yatış pozisyonunda olma dik otur gaviscon iç gaviscon dan so ra 2 saat miden boş kalsın o iyice kaplasın mideni ama yatınca hemen geri yanma geliyor 🙄 geçmiş olsun
Filiztuana Gulberk çok teşekkür ederim doktorumda bu ilacı önerdi günde 4 defa içmemi söyledi tamamen geçmesede bir saat de olsa rahatlattıyor canım 🙏
Filiztuana Gulberk hepinizden allah razı olsun hepiniz öneride bulundunuz doktorumla konuştum günde 4 defa gavizcon önerdi onu aldım bende
Aydm Filiztuana benimde kaç gündür var ,bende ne yediysem fayda etmedi .zamanla geçer umarım. Geçmiş olsun hocam
Erengul Filiztuana benimde var baya mide yanmam sakiz cignedigim zaman geciyor bide bol bol su ic canim iyi gelir inşallah tez zamanda da gecer.
Onursila Filiztuana ben hamileliğim boyunca cektım o yanmayı ama rennir duo surup kullanıyorum Allahıma şükür gecırıyo doktoruna sorup kullanabilirsin
Filiztuana Onursila teşekkür ederim doktorum gaviscon önerdi onu kullanmaya başladım biraz daha iyiyim tavsiyeniz için teşekkür ederim canım
Oglunubeklyenanne Filiztuana bendede oluyo bazen şekerli ılık süt ve çikolata tatlı şeyler yedimmi geçiyo
Filiztuana Oglunubeklyenanne bende soğuk süt içiyordum ama bu seferki çok şiddetli canım ilaç almadan geçmeyecek bir yanma doktorum gaviscon önerdi birazda olsa hafifletti
Hamzaninannesi Filiztuana canim kuzeniminde midesi cok yaniyordu birisinden duyup yapmis gecmis. Bulguru cig haliyle yutmus bi dene istersen
Ceylanakbal_ Renni duo şurup şeklinde olan doktorum yazdı aşırı iyi hemen etki ediyor . Ilık süt,soda,salatalık ,yudum yudum su iç.Yüksek yastıkta yat. Ağır yemeklerden kaçın ve yatmaya yakın şeyler yeme. Yatmadan salatalık yersen iyi geliyor.
Oglunubeklyenanne Filiztuana bende kullandım onu geçiriyo hemen ama artk kullanmıyorum şiddetli yanmam olmadıgı için
Filiztuana Oglunubeklyenanne inşallah benimde yanmam azalır da içme gereği duymam canım sevindim senin adına