Filiztuana doktorum bana rennie kullanabilirsin demişti günde 2,3 tablet ama ben geceleri 1 tane alıyorum genelde geceleri oluyor anında geçiriyor. Hatta uykumdan şimdi uyandım mide yanmasıyla hemen bi rennie emdim geçti ☺️ Doktoruna danışarak sende öyle yap istersen. Soguk süt iyi geliyordu bana da ama gün icinde daha çok olurdu. Doktorum süt asitli olduğundan daha çok arttırır anlık geçirir kullanma demişti iyiki de sormuşum Rennie hayat kurtardı gerçekten.