Filiztuana Merhaba güzel anneler mide yanmam oluyordu ama bu kadar şiddetli yanma değildi tüm gün bu acıyla kavrandık soğuk süt muz ne yediysem fayda etmedi Öneriniz varsa denemek isterim bu yanma beni hiç uyutmayacak😢
Mmmerve123 Filiztuana canım yoğurt iyi geliyor bir de gaviscon şurup gebeler kullanıyor zararsız reçetesiz de satılıyor eşin hemen nöbetçiden alsın yoksa yatamazsın yatınca azıtıyor çünkü bende yaşadım inşallah hemen geçer bir de yastığını yüksek tut gerekirse boynun ağrısın 2 yastıklada yatabilirsin
Prensannesi99 Filiztuana canım öncelikle geçmiş olsun. Soda yada soguk süt. Limon içme bu dahada yakar. Baharatlı eksi acı yemeklerden uzak durmaya çalış. Ben bugün eczaneden renni nin şurubunu aldım baya memnum olanlar var daha içmedim ama önerebilirim.
Ysmn2735 Filiztuana uzanırsan kesinlikle geçmiyor canım yabi benim gece uzanınca başlıyor kalkıp dolasınca azalıyor. Soğuk süt kesiyor birde karbonat Ve maden suyu kesiyor kesinlikle meyve yeme çok arttırıyor yanmayı
Filiztuana Buse3412 hemen deniyorum canım çok teşekkür ederim inşallah iyi gelir 🙏 O kadar fenayımki uyumak mümkün değil
Buse3412 Filiztuana ay Allahım gecen benimde öyleydi o nasıl bir yanma anlatılmaz yani gelip geri gidiyor sonra bi şekilde uyumuşum bebişin saçları cıkıyo ondanmış
Ulkusey Filiztuana ama limon asitli. Hem tansiyonunuzu düşürür hem de sonrasında daha da mide yanmasını azdırır dikkat edin :(. Yoğurt çok iyi geliyor bana özellikle yatmadan önce yiyorum. Hem magnezyum takviyesini destekliyor kalsiyum :). Bir de doktor ılık süt demişti ❤️
Filiztuana Mmmerve123 teşekkür ederim fikriniz için soda içiyorum şuna ama eşime aldıracağım dediğiniz ilacı inşallah geçer 🙏
Filiztuana Prensannesi99 çok sağol canım sade soda içiyorum inşallah iyi gelir Öner’in için teşekkür ederim hayırlı geceler🙏
Meltem3925 Filiztuana bende oyleyim suan. uykuya dalsamda uyandiriyo yanma ve mide agrisi. 19.haftadayim gecmek bilmiyo
Zuzum577 Meltem3925 sen mide yanmayi gormedin henuz daha 30 para gel bak nasil mide yanmasi cekiyorsun bende o haftalarda saniyordum mide agrisi ne kotu falan ama bu haftalarda dahada kotusu olucak insAllah bu haftalarda boyle olmazsiniz
AzraSk Filiztuana kusum tum bitkisel yontemleri deneyip uykusuz 4 aydan sonra pulset icmeye baslayip doktoruna her gece dua eden biri olarak soyluorum hic kendine eziyet etme git eczaneden bir pulset al 🙏🏻
Filiztuana AzraSk ayy canım ben bir gün bu acıya dayanamadım seni düşünüyorumda ne acılar çekmişindir çok şükür atlattın darısı bana tavsiyen için teşekkür ederim 🙏
Kk39 Filiztuana çikolatalı şeylerden ve salçalı yemeklerden uzak durarak atlattim birde doktorum rennie duo şurup verdi o da iyi geldi
Nazyun Filiztuana hiç biri işe yaramıyor gaviscon aldırdım bana mısın demedi snaki ateş topu yutmuşum yanıyorum cayır cayır herşey dokunuyor anlamadım gitti
Zuzum577 Sakin limon falan sikma suya dahada kotu olursun canim bende herseyi denedim ama bi soguk sud iyi geliyor oda 1 2 dklik seum iyne falan baktim hic biri iyi gelmedi malesef
Meltem3925 Zuzum577 iyice kararttin icimi :) valla anlatilmaz derece kotu midem gavisconda fayda edecegine daha kotu yapiyo diye birkac sefer denedim bi daha icmedim. Geceleri cok kotu cekiyorum agri yanma bulanti inan yasamaktan biktim deyip duruyorum.esim kiziyo isyan etme diye. Ama yasamadigi icin anlayamiyo. Ben rahatlayacagimi dusunuyodum sonralari daha beter oluyo dedin Allah yardimcimiz olsun yine uyku haram desene.
DilarAykut Reinne mide ilacı acayip derece de rahatlatıyor bir zamanlar benimde çok şidetli mide ağrılarım oluyordu bir tane alıp emiyordum gerçekten çok rahatlatıcı gebelikte de sıkıntı olmuyor diye biliyorum ama yine de bi doktoruna sormakta fayda var