tugce67-67 Zynpblc ben 28 oldum yemek yerken bile açım😂sanki yediklerim hiç miğdeme gitmiyor beş dk sonra hiç yememişim gibi içi yanıyor açlıktan
GulcanYvz Zynpblc ahaa benden bi tane daha dedim yazıyı okurken 🤣bende 19+5 oldum 2 saate bi yiyiyorum 🤭
Betim Zynpblc sana şu kadar söyleyim 18 . Haftada iştahsızlık yaşadım sonra yavaş yavaş düzeldi.. ama 21. Haftadan sonra kendimi durduramıyorum 😂😂yedikçe yiyorum soymak bilmiyorum nasıl böyle anlamış değilim doymuyorum 😅
Zynpblc Tuba00 benim kızımda 13 haftalıkken göstermişti şimdi bu bebisimde aynı 13 haftada gösterdi hep açık bacaklar 😂
Yaman Zynpblc cnm sabah guzel kahvalti yapiyorum ara öğün ya muz ya cerez yiyorum aksamda yemek yiyorum ama ekmek cok tüketmiyorum gecede bi bardak süt iciyorum tabi arada kacamaklar oluyor🙂