Zynpblc bendede tam tersi. Ilk gebelikte doymak bilmiyordum. Gece bile karnim kaziniyordu ve uyandiriyordu bu his beni, Ekmek yiyip yatiyordum, Yeterki midemde birsey olsun diye. Ve malesef cok fazla kilo almistim. Ikinci hamilelikte cok sükür öyle degilim. Mümkün oldukca kilo yapan seylerden uzak dur. Ben ciddiye almamistim ve sonucta cok kilo aldim.