Fuliaa90 deletedmom126 evet 2 li testte öğrendik pazartesi tekrar kontrol var bakalım hep cok erken dediler ama doktorda çok net soyledı . O arada perinatolojiye gitmiştim başka nedenden sormak aklıma gelmedi ama pipiyi gördüğümü iddaa ediyorum ama 😂
deletedmom126 Fuliaa90 yaaa🙈❣️ sağlıklı olsun insallah bakalim bizimki degisicekmi biz kız kız dedik herkese bide erkekse 😬
Fuliaa90 deletedmom126 valla burda doguma 15 gün kala cinsiyet değişen gördüm oyüzden her an değişebilceğini düşünüyorum 😂
ilknurusen- deletedmom126 🥰😅 bende hissiyatından çok emindim kız gibi hissettim ve herkese dedim 13haftada ulrtrasyın resmî erkek gibi ama doktor suan erken birşey diyemem dedi 6mayısta bakalım söyleyecek mi gösterecek mi kendini 😂💚bende bugün 14oldum
Merve80 deletedmom126 evet hissetmeye başladım alışveriş daha hiç yapmadım ufak tefek virüs olaylarından dolayı pek çıkılmıyor bir oğluşumuzu bekliyoruz 💙
Tatlisannedilekk deletedmom126 hoşbuldum🤗 yok daha başlamadım cnm erken, cinsiyetini pazartesi öğrenicez haziran-temmuz gibi başlarız alışverişe, hem inşallah o zaman kadar şu virüs bitip gider rahat rahat yaparız alışverişlerimizi🙏🏻
Tuos2306 deletedmom126 27 canım 😀 24 te evlendim 6 ay sonra hamile kaldm ama o düştü. Sonrası baya karışık bizim 😀 umudum bile yoktu biara. 3 veya 4 ay Sonra rabbim oğlumu nasip etti çok şükür. Şimdide ikinci. Bide 35 te yaparım zirvede bırakırım diyorum nasip olursa 😀😀😀😀 sen kaç yaşındasınki 😀
deletedmom126 Tuos2306 ya 😂 hayırlısı olsun insallah herşey gönlünce olur 😘 ben küçüğüm mü diyim gencimmi diyim bilemedim 🤷 18 de evlendim şuan 21 yaşındayım 😁😁 biz erkenciyiz 😂daha yeni kavuştuk bebegimize 2 buçuk yıl olmadı 😭ama ocakta rabbim hediye etti bize ☺️🤩 elhamdülillah ❣️
deletedmom126 Tatlisannedilekk aynen ya bende Haziran’da başlarım diyorum bana kalsa hamile olduğumu öğrendim gün başlardım da eşim durdurdu sonra bu virüs belası çıktı hevesim kaçtı 😫
deletedmom126 1Anne_ masallak kuzum😘🤩benimde kız 🙈☺️☺️ sağlıkla gelsinler insallah😘❣️ alışverişe başladın mı yada evde bisiler yapiyormusun🥴🤷
kubra82 deletedmom126 İlk söylediği tarih 10 Ekimdi ama her gittiğimde bebeğin haftasını değiştiriyor bir iki gün 😂 mesele 14+4 ilk söylediği tarihe göre ama boyuna filan bakıp 14+6 diyor nedense bende hiç bozmuyorum 😂
1Anne_ deletedmom126 henüz yeni öğrendim netten biseyler sipariş edicem bu ay yavaş yavaş alicam kesin kiz dedi ama korkuyorum yaa cinsiyet değişir diye o yüzden sarı yeşil kirmizi ağırlıklı alıyorum pembeden çok 😄😄 cinsiyet değişirse zoruma gitmez en azindan
Tuos2306 deletedmom126 oo sen küçüksün canım ya önünde birsürğ yıl var 😀 olsun rabbim dogru zamanı bilir ona göre verir hayırlısı böyleymiş demekki hem zaten yaşında genç bekleyebilirmişsin yani bizim olmasa yaşta skntıya giriyo artık 😀 Allah tamanına erdirsin sağlıkla al kucagına inşallah .
Sibel008 deletedmom126 18 mi iyi cesaret valla benim okul eşimin yüksek lisansı derken 29 ancak doğurdum😁
deletedmom126 1Anne_ aynen mantıklı ben internete bı türlü güvenemedim gidip çarşıda görüp eskiler gibi sündürüp evirip çevirip bakmadan alasım gelmiyor 😂 banada kesin kız demedi yüzde 90 dedi yüzde 10 luk ihtimal var😒🤩