Tuos2306 deletedmom126 evet cnım. Sürpriz bi bebek. Oglum 2 yaşını doldurunca düşünüyorduk oda hemen olmaz zaten diyorduk ama bianda öprendim hamile oldugumu 😀 kısmet böyleymiş şimdide bunu bekliyoruz hayırlısıyla bakalım. Sağ salim alırız inş kucaklarımıza
deletedmom126 Tuos2306 olsun ya beraber büyürler klasiği ne bende katılıyorum 🙄 bende ikinciyi hemen olmasada dogumdan 1 yıl sonra düşünüyorum 🥰
[silindi] Tuos2306 benimde aynı oldu canım 😄 18 aylık tı kızım hamile olduğumu öğrenince ben biraz üzüldüm açıkçası ama nasip şimdi beni de aldı bir beraber büyürler düşüncesi 😄
deletedmom126 1Anne_ kız sen 16 haftalık mı hamilesin 🙈heryerde yorumun var ben sandım 30 lardasın🥴masallah sende ekim annesi olucaksin cinaiyetin bellimi kuzum
1Anne_ deletedmom126 😂😂ben ilk öğrendim bi arkadaş önerisi ile indirdim ocak şubat ayından beri hiç çıkmıyorum uygulamadan o yüzden hiç eksik olmuyorm🙈🙈🙈
Tuos2306 deletedmom126 valla ben de çok arayı açmak istemiyordum ama en azından oğlum 2 yaşına gelsn Doğana kdr 3 olur kendi ihtiyaçlarını karşılayabilir olsun diye Bekliyorduk birde doktorum 2 yıldan önce yapma demişti 😀 ama oluverdi. Nasipse bu bebek dogunca oglum 22 aylık olucak çokta fena değil 😀😀😀 beraber büyümeleri açısından evet arayı açamamk iyi. Dilerim hayallerinizi yaşarsınız sizde sağlıcakla🎉
Gunesana 16+2 de bizden minik kızımızı bekliyoruz :) baş agrım dışında her şey hamdolsun yolunda:) Hareketlerini hissetmeye başlasaydık bi
deletedmom126 Gunesana masallah 😘 canım insallah hissederiz ya bende cok heyecanlıyım 🤩 hazırlıklar ne durumda
Fuliaa90 deletedmom126 evet 2 li testte öğrendik pazartesi tekrar kontrol var bakalım hep cok erken dediler ama doktorda çok net soyledı . O arada perinatolojiye gitmiştim başka nedenden sormak aklıma gelmedi ama pipiyi gördüğümü iddaa ediyorum ama 😂
Mathteacher deletedmom126 evet canım13+2 de iki doktora göründüm bir kadın doğum inceledi birde perinatolog inceledi ikisi de % 90 erkek dedi Ama yine de hazırlık yapmayın dediler
deletedmom126 Mathteacher degismez umarım 🥰bende 12 haftalıkken ikili tarama testinde yüzde 90 kız dedi bakalım degisicekmi 🤷🤗
Gunesana deletedmom126 teyzesi hastane çıkışını ve oyun halisini aldı:) Bende ufak ufak bakınıyorum ama malum evden çıkamadığınız için az daha sabrediyorum haziran temmuz olunca inşallah çıkar ellerimizle seceriz :)
incikinannesi deletedmom126 merhabalar bizde bugün 16 hafta olduk 🤰🏻 iyiyiz çok şükür, cinsiyet kıza benziyor demişti 2 hafta önce doktorumuz ama detaylıyı bekliyorum alışveriş için😌 6 ekim de doğum hayırlısıyla
deletedmom126 Tuos2306 ay ne güzel duaların var güzel kalpli arkadaşım 😘😘 benim hemen bebeğim olsaydı şimdiye ikinciye hamileydim 😂💞 sen kac yaşındasın
deletedmom126 Karagozz maşallah 😘 benim Dr bişi demedi daha ben kendim hesapladım 16 ekim diyor bakalim ne zamana denk gelirse artik🤩
Tuos2306 deletedmom126 27 canım 😀 24 te evlendim 6 ay sonra hamile kaldm ama o düştü. Sonrası baya karışık bizim 😀 umudum bile yoktu biara. 3 veya 4 ay Sonra rabbim oğlumu nasip etti çok şükür. Şimdide ikinci. Bide 35 te yaparım zirvede bırakırım diyorum nasip olursa 😀😀😀😀 sen kaç yaşındasınki 😀
durununannesii deletedmom126 geçti denilemez ama hafifledi canım baş ağrısı için bol su iç geçer inşallah 🌸