Bana bebgın olması zor demıslerdı cok aglıyrdum hıc dusunmedgım bır anda ogrendım sevgılıler gununde yasım kucuk 20 yasında anne olucam ama hep ıstedıgım buydu esımde askerden gelıcek agıstosta ekımın ortaasnda bebgım dogucak allahın ıznıyle cok guzel bı duygu ancak kucagıma alırsam ınanıcagım