Minik_mucizemm Esra0691 Maşallah 💛 demi insan düşündükçe içi kıpır kıpır oluyor demi ahh ne özlemle bekledik hepimiz şaka gibi geliyor insana
Sinem67 Minik_mucizemm son 34 gün benimde. Valla stresliyim sivilce attı yüzüm dogumdan korkuyrm coronadan korkuyrm Allah sonumuzu hayr etsin
Minik_mucizemm Sinem67 İnsan biraz stres yapıyor ama çokta kasmayın kendinizi kucağınıza alacağınız günü anı düşünün geçer inşallah
Minik_mucizemm Pnr14 bende baştan beri özele gittim diye değiştirmek istemedim devletin de doktorları iyi ama
Pnr14 Minik_mucizemm dr. Memnunum ama işte virüsten dolayı özeli belki tercih ederim dha bilmiyorum oğlumda da devlette yaptım gayet iyiydi bakalım nasıl olck nasip
Aysemahmut Minik_mucizemm saglıkla sıhhatle kucağımıza almayı rabbimm nasip etsin inşallah son 34 ama sezeryan olacağım için daha erken olur galiba 😌😊
Minik_mucizemm Aysemahmut Bende normal istiyorum ama doktor ne derse haftaya belli olacak bende 35 diyorum ama sezeryan olursa 3 haftamız var 🤗
Aysemahmut Minik_mucizemm ilki de sezeryan canım o yüzden bu da sezeryan olacak, ilkte cok istedim normal doğumu 28 saat direndim ama olmadı acil sezeryana alındım nasip olmadı işte hayırlısı
Minikmucize19 Benimde son 35 çok şükür rabbim hepimizi hayırlıca evlatlarına kavuştursun inşalllah🤲❤️