Minik_mucizemm ben de 35 haftalığım. Her şeyi ben de tek başıma yaptım ve çok yordu beni. Dinlenerek yapmaya çalıştığım için biraz eksik işlerim var. Onları tamamlamaya çalışıyorum şimdi. Annem de yok yanımda. Benim ailem şehir dışında ve doğumda yanımda olamayacaklar. Bunun için çok üzülüyorum. Onun dışında heyecan korku ve mutluluk hepsi birden var.