Mayıs anneleri ne durumdasınız hazırlıklar bitti mi sayılı günler kaldı 💛 ben biran önce kucağıma almak için sabırsızlanıyorum hergün rüyada doğduğunu görüyorum. Herseyimiz hazır hastane çantamız, beşik, dolap, kıyafetler yıkanıp ütü oldu bu süreçleri tek yaptım malum virüsten dolayı sokağa çıkma yasağına denk geldi oğluşum 👶🏻 biraz yüreğim buruk hastanelere eş,dost,akraba gelemiycek sadece annem ve eşim olsun buna şükür rabbim esirgesin cümlesini çok bekledim 3 sene bir kaybım oldu ama Rabb’im nasip etti şükürler olsun 🙏🏻 benim gibi doğumu yakın annelere Rabb’im bir avazda kurtarsın tek duam anne olmak isteyenlerede Rabb’im hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsin ❣️ inşallah doğumuda yazarım sağlıkla kalın 🐣👶🏻💛