Babysmumy bende anadoluda tevfik beye gidiyorum 😌 4 tanıdığımda onda doğum yaptı. Burada hiç kimse adından bahsetmemiş şaşırdım doğrusu. Çok sevecen bir doktor kendisi. Hamileliğimin başından beri kendisine gidiyorum. Doğumumuz 13 mayıs bir aksilik olmazsa finali de güzel bir şekilde yapacağız🥰🙏🏻