Babysmumy ben kuzenim de doktor o önerdi tanıdık diye ondan dolayı ona gitmiştim ama ben sezeryancıyım benim kalp rahatsızlığım var bazen panik oluyorum panik atak başlangıcı var doktor kim olursa olsun sezeryan yapıcam kısmetse Allah bilir tabi o gün geldiğinde bir sürpriz olmazsa :) Ben aslında normal doğurmayı çok isterim ama çok korkuyorum kalbimden kaynaklı geçen birileri form da sakinleştirici yapılıyor falan yazmıs eğer sakinleştirici oluyorsa kalbimde sıkıntı olmaz panik de olmam ondan dolayı düşüncelerdeyim işte bakalım ☺️