Selmapiskin çok geçmiş olsun canım çok üzüldüm Allah oğluna sağlık uzun ömür versin , inşallah hayırlı tez zamanda da yeni anne olursun . Evet canım zor çünkü bende yaşadım 7 ay önce 24 haftalık bebeğimi idrar yolu enfeksiyonu ile erken doğumla kaybettim. Şuan da çok korkuyorum az önce hastaneden geldim yine idrar yolu enfeksiyonu olmuşum 🤕🤕🤕Mahmut abiyede gidemiyorum. Yürek gübürtüsü ile yaşayıp gidiyorum işte Allah sonumuzu hayır etsin sende en kısa zaman da yeniden anniş olursun inşallah . Banada inşallah sağlıcakla doğurmak nasip olur 🙏🙏🙏