Sezensu Çarşamba günü kese için çağırmıştı işte hesabına göre 1500ü bulur dedi ama aklıma takılan şöyle bsey var benim ilk değerim 190 doktora gittikten sonra benden 2 gün sonra tekrar kan istedi ve değerim 311 cıktı yani 2 katı değil ve doktor bu sonuca göre gel keseyi görelim dedi. Normal bi artış olmamasına karşın olumsuz bsey söylemedi bu aklıma takıldı?