Zsnbr ne alakasi var kimyasal gebeligi doktorlar gebelikten bile saymuyolar korunmayada gerek duymuyolar bn 3 kere kayop yasadim özllerde ki doktorlarimla hep irtibattaydim bilmediginiz sey hakkinda yorum yapmayin kimyasa bi gebelik degildir ve rahim toparlansin diye beklemeye gerek yoktur bizzat doktorumun kullandigi cumle hemen yapabilirsin demisti dis gebelik cok farkli bisey rahim toparlanmasaydi bebek canli olarak duserdi ama dis gebelik yasamis bunun diger gebeligiyle alakali tek biseyi yok!