Bende 33. Haftadayım geçen hafta çalışabilir raporumu aldım.Özel bir okulda çalışıyorum ve kurumun kısa çalışma ödeneğine başvuru yaptığını öğrendim. Sgk’yı Aradım son 1 yıl içerisinde 90 gün pirim ödemeniz varsa doğum ücretimizden yararlanabilirsiniz dedi.Kısa çalışma ödeneği bu durumda sizi etkilemez denildi.