Burcu3509 Merhaba canm ben 5 yıldır aynı iş yerinde çalışıyorum toplam 1400 gün primim var ama geçen yıl 7. aydan beri heyet raporluyum ara sira çalıştım şimdi de hamilelikte çalışamıyorum ve heyet raporluyum doğum iznine haziran da ayrilcam bu 90 gün primi bana biraz acarmisiniz normal raporlu oldum aylarda 1 yıl da 90 gün şartı var mı bu halde bana doğum parası verilir mi?