Burcu3509 bende 22. Haftamdayım 1 aydır ücretsiz izine ayrıldık az personeller yarım gün faaliyet gösteriyor işyerimiz ve sanıyorum 32. Haftama girene kadarda işe gidemicem bu salgın yüzünden sormak istediğim şu bilgisi olan varsa ben extra rapor almadım çalıştığım işyerindekilee gibi ücretsiz eve çıkarıldım beni etkileyen bişey olacakmı zaten 3 ay işten çıkarma yasak extra rapor almama gerek yoktur diye düşünüyorum size sormak istedim