Burcu3509 32. Haftadan sonra işveren için herhangi bir maliyrti olacak mı acaba ? Benim haziranın ilk haftasında işim bitiyor öğretmenim LGS hazırlıyorum cocukları. Dışardan 1 ay daha yatırtsam müdürüme haziranın da 3. Haftası benim 32. Haftama denk geliyor 2 yıldır sigortam yatıyor ama Haziran’da bitecek bitirtmesem de bundan yararlansam diyorum. Tek bir aysa haziranı veririm ama sonraki aylarda işverene maliyeti varsa adam benden talep edebilir . Bu konuda bilginiz var mı biraz uzun oldu ama 2 yıllık emeğini 3 hafta için çöp etmiyim 7bin küsür de az para değil