Ebrubera Olablir tani canım herkes bütçesine gelirine göre yapıcak her şeyi ama ben öncesinden yavaş yavaş alınınca daha iyi olacağnı düşünüyorum her şeyde geçerli son anlara bırakınca yada dogumdan sonraya herşey bir anda alınınca aşırı fazla geliyor masraflar ben çeyizimi bekarken tamamlamıştm annemle birlikte evlennce beyaz eşya vs düzdük mutfağa yatak odasına hiç elllemedik eksik cıkmadı neredeyse masrafmız olmadı eşim bile bekarken alıyldum ben kızıyordu evlendikten sonrada alırız diye ama evlenince kendi bile dedi iyi ki hallettmişsin diye 😄