Ya kızlar bebek odası diye bişey yok bunu her yer de söylüyorum beni linç ediyolar. Eskiden çocuk odası olurdu 5-6 yaşa gelince oda yapılırdı. Ya bebeğin en az 3 yaşına kadar ihtiyacı olan sadece annesi!!! Oda nedir yahu park yatak 4 yaşına kadar kullanılıyor hadi çok çok beşik aldınız tamam kendi gardrobunuzda iki göz raf yok mu bebek kıyafetlerini koymaya. Tamam yok battaniyesi bakım malzemeler falan var ona da tamam ama inanın bunları doğum öncesi hazırlamanıza gerek yok bebek olunca da odası hazırlanabilir arabası alınabilir. Ben temmuz ortalarına, sonuna doğru doğurucam bebek arabası almıcam bu arada kendi arabamız da yok. Bebekten sonra alınmaz diye bi kural mı var. Azıcık rahat olun lütfen eşi tek maaş alan var evi kıra olan var ne bileyim kredi ödeyen var. Sağ salim kucağımıza alalım neyi sevecek neyde rahat edecek yine eksiğini bırakmadan alın. Ama maddi yönden tüm ülkeler bile krizdeyken şu dönemde salgın varken en iyi hamileliğin keyfini çıkarmak… moralinizi bozmak istemem ama doğduktan sonra bi aksilik oldu günlerce hastane da yatmak zorunda kaldı o aldığınız beşik bile gözünüze batar. Keşke sağlıklı olsaydı hemen çıksaydı da bir minderin üstünde uyutsaydım nitekim küvözde olan bebekler var. Allah hepsine şifa versin. Sağlıkla doğumlar dilerim herkese rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Uzun oldu hakkınızı helal edin