Hesabını bilen biriyimdir, 16’ncı haftada başladım bebeğim için alışverişe. Bazı şeyleri ikinci el bazılarını sıfır aldım yavaş yavaş alınca hiç de koymadı, iyi ki biriktirip kısa zamanda yapmamışım alışverişi.
Kaç tl tutar sorusu ise kişiden kişiye çok değişir buna cevap veremem ama abartılı harcamalar yapmayı, bebeğim için değer duygusallığına sığınıp kadınların kendi heveslerini tatmin etmesini anlamsız buluyorum 😁