[bilinmeyen]
Dediğiniz olaydan hiç haberim yok araştıracağım, kulaktan dolma bilgilerle ya da sosyal medya üzerinde yazılan çizilen haberlerle hareket etmeyi doğru bulmuyorum. Ayhan beyin hastası olarak ona güveniyorum, aksini düşünmedim hiç. Mutlaka farklı bir durum vardır o doğumda.
Meşguliyet konusuna gelince ona direk ilgili kişi olarak gönül rahatlığıyla cevap verebilir bu kısmını savunabilirim. Daha geçen perşembe eşimle yine sıramızı beklerken, bakar mısın Ayhan bey ve Mine hanımın hastaları yoğunlukta, diğerleri neden boş ki bu kadar dedim. Hatta söylediğim şeyden kendim utanıp, demekki onların randevu saatlerine denk geliyoruz biz hep, diğerlerinin de tabi ki dinlenme süreleri vardır özel hastane sonuçta, talep yoksa burda ne işleri var diye de kendimi eşime karşı düzeltmiştim. Sanırım yerinde bir açıklama oldu.
Not: Ben ve Ayhan beyin diğer anne adayları olarak, msjınızın bizleri olumsuz etkileyebileceğini düşünerek yazarsanız, en azından empati yaparsanız sevinirim. Sonuçta kimse babasının hayrına gitmiyor. Güvenerek kendini teslim ediyor herkes doktoruna. Varsa kanıtınız, cidden bildiğiniz bir şeyler o zaman söylersiniz, ki bu da yol gösterici olduğunuzu gösterir. İyi niyetle yaklaşalım yorumlara lütfen. Herkes adına ricamdır. 💐