SadunJanBalan Ben Ayhan beye ne zaman atsam ismime hitap ederek msjıma en geç 10 dk içinde cevap veriyor. Çok yakın arkadaşım da ona gidiyor benden 9 hafta ilerde. Ona da aynı şekilde güzel bir üslup ve tavırla karşılık veriyormuş. Bence büyük bir yanlışlık var, günahına girmeyin derim. Burada yazılanları okuyunca özellikle bildiğim bir kaç anne adayına da yazdım, aynı bana davrandığı gibi iyi niyetle, pozitif ve detaylı açıklayıcı davranıyor her hastasına karşı özverili. Dediğin gibi hiç pişman olmadım şimdiye kadar Ayhan beyi tercih ettiğim için. Ve ne zaman gitsem her defasında kapısının önünde bekleyen hastaları oluyor, vaktimiz geldiğinde de bizi çağırıyor. En fazla 10-15 dk bekliyoruz eşimle.