Niyan Ciselbasaran Ciselbasaran Doğumunuzu Şerife Şeniz hanım mı yaptırdı? Hangi hastanede oldunuz, memnun kaldınız mı acaba? Ben de ona gidiyorum da az kaldı doğumuma..
mustafaylasaliha [bilinmeyen] YORUMUM GEÇERSİZDİR, HASAN BEYİN KARİYERİ VE UYGULAMALARIYLA İLGİLİ OLUMSUZ DÜŞÜNCEMİZ YOKTUR, DİKKATE ALMAYINIZ SİLİNMESİNİ İSTİYORUM. SİTE YÖNETİCİLERİNİN DÜZELTMESİNİ İSTİYORUM.
Ayezdemir Tuqbabars Tuğba Hanım memorial detaylı ultrosan çekiyor mu nasıl memnun kaldınız mı? Ben de haftaya gitmeyi düşünüyorum detaylı için doktorum Ankarada
Tuqbabars Ayezdemir ben detaylımı memorial de çektirmedim doktorumun tavsiyesi üzerine başka yerde çektirdim çok da memnun kaldım ☺️
dphnln glsmkll Çok sevindim devam etmenize. Hiç şüphesiz çok iyi bir doktor. 🙏🏻 Biz de 21.haftadayız Ayhan beyle başından beri devam ediyoruz. Çok şükür. 🙏🏻
Nursahyk SeherDalamanOkunakol canım koray beyden memnun kaldın mı 36 haftalıgım yarın ilk defa koray beye gidicem. Nst ücreti ve sezeryan ücreti nedir